HACCP je medzinárodne platný a dlhodobo overený systém, ktorý zabezpečí zavedením preventívnych opatrení v potravinárskych prevádzkach, že sa ku konečnému spotrebiteľovi/konzumentovi dostanú kvalitné a zdravotne bezpečné potraviny.
13 August 2014
Marketingový konzultant Kate Cooperová sa zviditeľnila pred pár mesiacmi videom, v ktorom jasne a stručne záujemcov o stručný kurz naučí, ako sa dá krásne v potravinárstve klamať a zakrývať pravdu pekným obalom. Video, na ktoré ste určite narazili rovnako tak ako my niekoľko krát, sa stalo hitom. Hlavne pre tých, čo im nerobí problém použitá i tak nie príliš zložitá angličtina. Divák sa však stretne s niečím celkom iným, čo možno pôvodne nečakal. Nezískava vzdelanie v tom, ako predávať potraviny. Dostáva vysvetlených niekoľko pojmov, ktoré používa potravinársky marketing na oklamanie, alebo umelé upokojenie spotrebiteľa. Kurz, ktorý pôvodne vyzerá vážne, sa nakoniec zvrtne na odhaľovanie jedného triku za druhým. Aj samotným ľuďom v publiku je akosi menej do smiechu, keď sa odrazu pred nimi otvárajú oči a vôbec svet lží a upravovania obalov. Pozrite si teda aj vy video, ktoré sa dá prirovnať aj k niektorým u nás známym praktikám. Obal a tvrdenia na ňom naozaj nie je zárukou pravdy toho, čo je vo vnútri.
Tajomstvá potravinárskeho marketingu
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mKTORFmMycQ
Zdroj: http://zaujimavosti.net